وزیر امور خارجه گفت: بعد از جنگ شرایط همکاری با آژانس هم تغییر کرد و باید با شکل جدیدی صورت بگیرد. می توانم عرض کنم این سند دقیقا منطبق با قانون مجلس شورای اسلامی است و کاملا به حقوق ایران توجه میکند. بر اساس این توافق الان هیچ دسترسی به بازرسان آژانس داده نمی شود./آخرین خبر

261 33

کد مطلب 2113630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
    22 3
    کدام حرف را باور کنیم گروسی کثافت می‌گوید بر اساس توافق همه دسترسی ها انجام می‌گیرد شما می‌گوید نه البته که گروسی درست می‌گوید وخیانت خیانتکاران بعد معلوم خواهد شد