ایران کشوری دوست است/ دولت لبنان خط مشی خود را تغییر دهد

«علی فیاض» با اشاره به رویکرد خصمانه دولت لبنان درباره ایران گفت: ایران کشوری دوست است و دولت نباید نگرانی بابت ایران داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از العهد، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: نتایج مذاکرات سوئیس و پیش از آن، یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، نشان داد که رویکرد ما درست بوده و حمایت ایران از لبنان به لبنان کمک می‌کند تا به اهداف خود در برقراری آتش‌بس، جلوگیری از آزادی حرکت دشمن و در نهایت وادار کردن اسرائیل به عقب‌نشینی دست یابد.

به گزارش ایرنا، فیاض با اشاره به موضع دولت لبنان و جبهه گیری علیه ایران گفت: دولت لبنان نباید نگران نقش ایران باشد و سیاست زیر سوال بردن این نقش را متوقف کند، زیرا ایران کشوری دوست است و قصد دخالت در امور داخلی لبنان را ندارد.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بیان کرد: آنچه برای ایران اهمیت دارد، حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی لبنان است.

گفتنی است که طی ساعات گذشته، گزارش‌هایی از کاهش نسبی درگیری‌ها و توقف موقت حملات گسترده به جنوب لبنان منتشر شد، با این حال، اظهارات جدید مقام‌های صهیونیست نشان می‌دهد تل‌آویو قصد حفظ حضور میدانی و تداوم کنترل عملیاتی بر برخی مناطق مرزی را دارد.

پیش‌تر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که دستور توقف موقت عملیات نظامی بدون خروج نیروها از مواضع مستقر صادر شده و ارتش همچنان در نقاطی از جنوب لبنان باقی خواهد ماند.

در مقابل، مقام‌های لبنانی و مقاومت این کشور بارها تأکید کرده‌اند که تثبیت آتش‌بس تنها در صورت توقف کامل تجاوزات، خروج نیروهای اشغالگر و اجرای کامل تعهدات امکان‌پذیر خواهد بود.

۳۱۰۳۱۰

کد مطلب 2237999

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    بابا مگر زوره ، که هی بگیم ما دوست شما هستیم . شما نمی فهمید . بگذارید راه خودشان را بروند هر کشوری اخنیار خودش را دارد .مردمشان هستند و‌دولتشان
  • همرزم هادی IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    دولت لبنان ازامربکا وعربستان دستور میگیردوتمام بدبختی ها راازچشم ما می بیند بطوریکه خواستار غرامت جنگی نیز ازایران شده است