به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف در زیارت ناحیه مقدسه، اوج اندوه و دلدادگی خویش نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام را بیان میکنند.
امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف:
«فی زیارت الناحیه المقدّسه: لأَندُبَنَّک صَباحَا وُ مَساءً وُ لَأَبکینَّ عَلَیکَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَما»
امام مهدی علیهالسلام در زیارت ناحیه مقدّسه خطاب به امام حسین (ع) میفرماید: هر صبح و شام بر تو گریه و شیون میکنم و در مصیبت تو به جای اشک، خون میگریم.
مجلسی، بحارالأنوار، ج ۱۰۱، ص ۲۳۸








نظر شما