به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روساتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.»
به نوشته ایسنا لیخاچف همچنین عنوان کرد که روساتم آماده حلوفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
۴۲/۴۲








نظر شما