تحصن نمایندگان مجلس، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌کند

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس از روز یکشنبه وجود دارد، گفت: در شرایط فعلی کشور هیچ تحصنی به مصلحت نیست.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه دغدغه همه نمایندگان فعال شدن مجلس است، تصریح کرد: امروز هیچ اختلافی میان نمایندگان درباره ضرورت بازگشایی مجلس وجود ندارد، اما باید شرایط کشور را نیز در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی، هرگونه تجمع یا تحصن، حتی اگر با نیت خیر باشد، می‌تواند زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کند و به همین دلیل معتقدم این اقدامات در شرایط کنونی به مصلحت کشور نیست.

تنها تجمع مؤثر، حضور مردم در مراسم ملی و مذهبی است

جعفری‌آذر با اشاره به شرایط منطقه و ضرورت حفظ انسجام داخلی گفت: تنها تجمعی که امروز برای کشور قدرت‌آفرین است، حضور مردم در مراسم ملی، مذهبی، آیین‌های عزاداری و مناسبت‌هایی است که وحدت ملی را تقویت می‌کند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دوگانگی در داخل کشور است و نباید با رفتارهایی که امکان سوءاستفاده از آن وجود دارد، زمینه تحقق این هدف را فراهم کرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: چه نمایندگانی که نامه را امضا کرده‌اند و چه کسانی که امضا نکرده‌اند، همگی خواهان بازگشت مجلس به وظایف اصلی خود یعنی قانون‌گذاری و نظارت هستند.

17302
کد مطلب 2238515

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین