266 33
محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشتهاش را پس بدهد./خبرفوری
کد مطلب 2238890
محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشتهاش را پس بدهد./خبرفوری
266 33
نظر شما