آتش‌سوزی در انبار دارویی یک بیمارستان/ جزئیات

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان عشایر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس شیرزاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز آتش‌سوزی در انبار دارویی بیمارستان عشایر خرم‌آباد اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی و عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه انبار دارویی به‌صورت مجزا از ساختمان اصلی و بخش‌های بستری بیمارستان عشایر قرار دارد، افزود: این حادثه هیچ‌گونه خطری برای بیماران، همراهان و کادر درمان ایجاد نکرده و روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان بدون هیچ‌گونه اختلالی ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه از همان دقایق اولیه، مدیریت بیمارستان و مسئولان دانشگاه در محل حضور یافته و روند مدیریت حادثه را پیگیری کردند، گفت: با اقدام به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی، عملیات مهار آتش در دستور کار قرار گرفت و از سرایت حریق به سایر بخش‌های بیمارستان جلوگیری شد.

شیرزاد در ادامه با تأکید بر اینکه در حال حاضر اولویت، پایان کامل عملیات اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه است، تصریح کرد: علت وقوع آتش‌سوزی و همچنین میزان خسارت وارده هنوز مشخص نیست و بررسی‌های کارشناسی پس از پایان عملیات آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج بررسی‌های کارشناسی و علت دقیق وقوع این حادثه پس از جمع‌بندی از سوی مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی خواهد شد و اطلاعات تکمیلی نیز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

کد مطلب 2239047

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین