راه و شهرسازی هم‌سو با شهرداری حرکت کند تا شهر «تکان» بخورد

عضو شورای اسلامی شهرکرد با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، خواستار هم افزایی جدی بین راه و شهرسازی و شهرداری شد و گفت: راه و شهرسازی باید هم‌سو با شهرداری باشد تا شهر تکان بخورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،فاطمه بیگی، نماینده شهر شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در سی و هشتمین اجلاس این شورا که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد، با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، خواستار همافزایی جدی بین راه و شهرسازی و شهرداری شد و گفت: «راه و شهرسازی باید هم‌سو با شهرداری باشد تا شهر تکان بخورد.»

لزوم  آسفالت‌ریزی خیابان آیت‌الله رفسنجانی به سمت بزرگراه شهید خرازی

عضو شورای اسلامی استان با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی و ترافیکی شهرکرد، بر ضرورت آسفالت‌ریزی خیابان آیت‌الله رفسنجانی به سمت بزرگراه شهید خرازی و همچنین آسفالت ادامه کمربندی ۱۵ خرداد تا سه‌راهی خوزستان تأکید کرد و اجرای تقاطع‌های غیرهم‌سطح را در دو نقطه حساس شهرکرد یعنی سه‌راهی خوزستان و ورودی خیابان آیت‌الله رفسنجانی به سمت آرامستان، خواستار شد.

ضرورت تحویل پلاک‌های سهم ۱۰ درصدی شهرداری از محل‌های راه و شهرسازی در محلات منظریه و گودال چشمه

بیگی در ادامه با اشاره به ضرورت تحویل پلاک‌های سهم ۱۰ درصدی شهرداری از محل‌های راه و شهرسازی در محلات منظریه و گودال چشمه، بر لزوم اجرای طرح‌های مناسب در ورودی‌های شهر شهرکرد تأکید کرد. 

ساماندهی محور میدان کوهرنگ به سمت دانشگاه شهرکرد

وی همچنین بر ساماندهی محور میدان کوهرنگ به سمت دانشگاه شهرکرد با همکاری سه‌جانبه راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری و همچنین رفع مشکل بسته بودن میدان هرچگان با ارائه مسیر جایگزین از سمت بارده برای دسترسی روستاییان، تأکید کرد و در پایان خواستار کمک برای حل مشکلات مربوط به ماده ۲۳ کمربندی‌ها شد.

کد مطلب 2239071

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

آخرین اخبار