معاون خدمات شهری شهرداری خرمآباد با تقدیر از تلاشهای شبانهروزی کارکنان شهرداری، پاکبانان و نیروهای عملیاتی در پاکسازی معابر پس از آیین سنتی و معنوی گلمالی روز عاشورای حسینی، این اقدامات را جلوهای از خدمت صادقانه به شهروندان و ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دانست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، سید حمید موسوی معاون خدمات شهری شهرداری خرمآباد با صدور پیامی از تلاشهای خالصانه و جهادی مجموعه نیروهای خدمات شهری در آمادهسازی و پاکسازی شهر پس از برگزاری آیین باشکوه گلمالی روز عاشورای حسینی تقدیر کرد.
در این پیام آمده است:
بر خود لازم میدانم از تلاشهای صادقانه و خستگیناپذیر پرسنل خدوم حوزه معاونت خدمات شهری، مدیران و کارکنان شهرداریهای مناطق سهگانه، مدیرعاملان سازمانهای تابعه، آتشنشانان غیور و فداکار و بهویژه مدیرعامل، کارکنان و پاکبانان شریف سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرمآباد که با احساس مسئولیت، همدلی و حضور شبانهروزی در پاکسازی معابر و آمادهسازی شهر پس از آیین معنوی گلمالی روز عاشورا تلاش کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش نیروهای خدمات شهری در حفظ نظم، پاکیزگی و زیبایی شهر افزود: این خدمت خالصانه، جلوهای از عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تعهد به شهروندان شریف خرمآباد است و تلاشهای ارزشمند این عزیزان در حفظ آرامش، پاکیزگی و سیمای شهری شایسته بالاترین قدردانی است.
معاون خدمات شهری شهرداری خرمآباد ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی خدمتگزاران شهر، تأکید کرد: همراهی و حضور مسئولانه نیروهای شهرداری در مناسبتهای بزرگ مذهبی، نمادی از روحیه خدمت، همدلی و مسئولیتپذیری مجموعه مدیریت شهری در قبال مردم است.
نظر شما