مجید فرهزاد، مدیرعامل این شرکت، از قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در سطح استان خبر داد وگفت :پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف، بهویژه دستگاههای دولتی، با جدیت ادامه خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص مدیریت مصرف انرژی و برخورد با بدمصرفی برق اظهار داشت: طبق دستورالعملهای ابلاغی، ادارات موظفاند در ساعات اداری مصرف برق خود را ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند و در ساعات غیراداری نیز ۷۰ درصد کاهش مصرف نسبت به ساعات کاری را اعمال کنند.
فرهزاد افزود: در راستای اجرای دقیق این دستورالعمل و با هدف صیانت از پایداری شبکه برق و تأمین برق مطمئن برای مشترکان، ۵۰ ادارهای که الگوی مصرف را رعایت نکرده و علی رغم هشدارهای مستمر مصرف برق خودرا کاهش ندادند، در شمار دستگاههای بدمصرف قرار گرفته و مشمول قطع برق شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف، بهویژه دستگاههای دولتی، با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی همچنین از احاد مردم سطح استان خواست: با بکارگیری راهکارهای مختلف ، مدیریت مصرف برق را بویژه در ساعات اوج بار مورد توجه قرار دهند و از همکاری بسیاری از دستگاههای اجرایی در اجرای برنامههای مدیریت مصرف قدردانی کرد.
نظر شما