جلسه کنترل پروژه برگردان فیبر ملی با حضور مهندس محمدجعفر چنگایی، معین مخابرات منطقه لرستان در شرکت مخابرات ایران، مهندس نبی‌الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان، معاون شبکه، مدیران ستادی و رؤسای ادارات مخابرات شهرستان‌های تابعه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان،  در این نشست، آخرین وضعیت اجرای پروژه برگردان فیبر ملی مورد بررسی قرار گرفت و روند پیشرفت عملیات، چالش‌های اجرایی و برنامه‌ریزی لازم برای تسریع در اجرای پروژه ارزیابی شد.

 شمسی‌فر در این جلسه با تأکید بر اهمیت اجرای دقیق و به‌موقع پروژه برگردان فیبر ملی، بر هماهنگی کامل میان واحدهای فنی و شهرستان‌ها برای تحقق اهداف تعیین‌شده تأکید کرد و خواستار تسریع در رفع موانع اجرایی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود شد.

همچنین مهندس چنگایی ضمن بررسی گزارش‌های ارائه‌شده از سوی روسای مراکز، بر استمرار پایش مستمر پروژه، رعایت زمان‌بندی تعیین‌شده و اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی شرکت مخابرات ایران تأکید کرد و ارائه خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت به مشترکان را از مهم‌ترین اهداف این طرح ملی برشمرد.

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =